Bestel via de knop hieronder voor 20 augustus je schoolmateriaal.
Dan zal je pakket klaarliggen op de boekenafhaaldag.

Lukt er iets niet?
Hieronder vind je de antwoorden op mogelijke vragen.

Het lukt me niet om in te loggen op de webshop.

Hier vind je een instructiefilmpje waarin alles haarfijn wordt uitgelegd.
Lukt het nog steeds niet? Stuur dan een mailtje naar ict@sjsp.be, we helpen je graag verder.

Ik zie niet het juiste boekenpakket. Hoe komt dit?

Je ziet het boekenpakket van de richting waarin je bent ingeschreven. Als dit niet correct is, neem je contact op met de school of mail je naar ict@sjsp.be.

Ik gaf via het inschrijvings- of het beslissingsformulier aan dat ik een iPad wou kopen of huren. Ik zou graag deze keuze nog wijzigen. Is dat mogelijk?

Je kan je keuze nog wijzigen zolang je de bestelling in de webshop nog niet hebt voltooid. De bestelling moet je voor 20 augustus plaatsen.

Krijg ik nog een digitale factuur?

Je krijgt geen extra factuur meer van de artikelen die je bestelde. De bevestiging die je via mail hebt gekregen is ook het betaalbewijs.

Ik heb niet alle boeken nodig van de boekenlijst. Ben ik verplicht die opnieuw aan te kopen?

Neen, je betaalt wel eerst het volledige pakket. Stuur daarna een mail naar mevrouw Tribak (assia.tribak@sjsp.be). Mevrouw Tribak helpt jullie verder vanaf 17 augustus. Het te veel betaalde bedrag zal teruggestort worden.

Wat met gesplitste facturen?

De partner die bestelt, betaalt de factuur en regelt onderling met de andere partij voor de terugbetaling.
Lukt het echt niet om het onderling te regelen? Stuur een mailtje naar assia.tribak@sjsp.be. Mevrouw Tribak helpt jullie verder vanaf 17 augustus.

Kan ik betalen met onderwijscheques?

Ja, dat kan. Stuur een mailtje naar assia.tribak@sjsp.be. Mevrouw Tribak helpt jullie verder vanaf 17 augustus.

Kan de factuur in schijven betaald worden?

Ja, dat kan. Stuur een mailtje naar assia.tribak@sjsp.be. Mevrouw Tribak helpt jullie verder vanaf 17 augustus.